Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

Újabb sztárok a Hal a tortán-ban

2008.09.22. 20:36 welltina

 

Ki lesz a héten a kedvenc Sztár szakács?

 

 

3 komment

Címkék: szavazás rácz félix hal a tortán torres dani keleti györgyi xantus barbara b.tóth lászló

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr96676476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mosoly 2008.09.23. 10:17:49

Láttam az előző adást, találtam rá több cikket is, de olvassátok el a www.szeretlek.hu oldalon az exkluzív interjút. :)

hihi 2008.09.23. 14:27:40

Olvastam én is:

"- Szerintem Györgyinek, a jövőben vagy be kell vállalnia azt, hogy ő botrányhős lesz, vagy el kell sajátítania egy szakmát, amit ezentúl űzni fog! Hangsúlyozom szakmát! De úgy gondolom az előbbi szerep, számára testhez állóbb. Ez a héten kiderül a Hal a tortán adásaiból is." mondta Rácz Félix

ezek szerint botrányos dolgokat látunk a héten?!

judibaba · http://judibaba 2008.09.23. 22:21:04

Kérjük a múltheti. sőt még az azelőtti receptek részletes leírását! KÖSZÖNJÜK!!!!!
süti beállítások módosítása