Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

Gáspár Laci a vendéglátó - ismét

2008.11.26. 16:51 welltina

 

A tökéletes női vacsora címszó alatt kellett megszerveznie az estéjét Gáspár Lacinak. Az énekes alaposan kitett magáért: rózsák, rózsaszirmok és flamenco gitáros is várta a vendégeket hangulatteremtésként. Ezen az estén a vacsorára sem lehetett panasz.
„Eddig kétszer főztem életemben, a Hal a tortán adásaiban. De ezalatt rájöttem, hogy valószínűleg van hozzá érzékem, ráadásul az alkotás örömét is élvezem közben. Az előételként kínált körözöttemet Bebe még másnap is emlegette, hogy készítsek neki megint. A desszert pedig az én kedvencem lett, már tervezem, hogy a kislányomnak is elkészítem. Pedig édességekben nagyon válogatós vagyok: képes vagyok kilométereket autózni egy igazán jó süteményért.”

Szilárd piacozott, volt hentesnél, így összeálltak az alapaanyagok. Szilárd szerint mindennek megvan a maga helye...

 

 

Gáspár Laci életében másodszorra főzött, de ezúttal nem azt, amit szeretett volna...

 

 

A hideg fogadtatáson sokat segített a melegítő ital. A csapat egyébként a bevált ülésrenden nem változtatott: hátha így biztosan túlélik ezt a vacsit is.

 

 

Igazi női estet adott Gáspár Laci, aminek Csongrádi Kata kifejezetten örült. A sajtömléses, golyós vacsit 18 pontra értékelték.

 

 

Forrás: tv2.hu

 

Szólj hozzá!

Címkék: videó hal a tortán gáspár laci

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr93789829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása