Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

Schobert Norbi menüje

2008.10.19. 16:34 welltina

 

„Rájöttem, hogy mivel a vidéki emberek kedvelik az igényes mulatós muzsikát, így érdemes lenne erre a zenére megtornáztatni őket. Ezért megalapítottuk a Norbi, Bódi Guszti és a ferde hasizom projektet. Most Guszti is az én módszeremmel fogy, és hamarosan mulatós zenére leforgatjuk a közös fitnesz kazettánkat, így bárki lemulathatja a felesleges kilóit.”

„Ugyan nem rúgtam fel az update módszert, de természetesen mindenbe belekóstoltam, hiszen máskülönben hogyan pontozhattam volna." - tette hozzá Norbi.

és mi volt az update menü?

 

 

Íme Norbi menüje:

Előétel: szénhidrátszegény pizza

 

 

 

 

 

 

 

Főétel: jókai bableves

 

 

 

 

 

 

 

Desszert: édes-diétás sajt torta,

epres, áfonyás, diós, mandulás, cukormentesen, diétás lisztből

 

 

 

 

 

5 komment

Címkék: receptek schobert norbi hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr91720270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

clentin 2008.10.24. 18:21:28

Dario G - Sunchyme

Naszek Robi 2008.11.01. 22:50:13

Heló megtudná valaki adni ezt az update sajttorta receptjét?

Előre is köszönöm

Sóváy-Nagy Krisztina 2008.11.16. 10:00:15

Helló!
Ez a sajttorta cpt engem is érdkel de nem tudom megtalálni. Segítene valaki?
Nagyon szépen köszönöm!!
Krisztina

pirci 2008.11.23. 21:35:10

szeretném megtudni elkérni a Norbi sajttorta

receptjét!

bigrob 2010.02.09. 20:34:09

nem nagyon siettek a válasszal...:(
süti beállítások módosítása