Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

Ernyei Béla receptjei

2008.05.20. 16:55 welltina

A Bécsben beszerzett alapanyagok, a tökéletes tálalás mind hozzájárultak ahhoz, hogy Ernyey Béla szép sikert könyvelhetett el a vacsorán.

 

Íme a receptek:

Előétel: Rákos vékonymetélt pesztóval
Hozzávaló: Királyrák, fokhagyma, újhagyma,
Recept:
Olivaolajon fokhagymát pirítunk, rászórjuk a megtisztított rákot, és puhára pároljuk. Kifőzzük a tésztát, összeforgatjuk a rákkal.

 

 

Főétel: Pármai sonkába tekert csirkemellfilé fokhagymás burgonyával, zsályával
Hozzávalók: Fokhagymás tejbe áztatott csirkemell-,felsőcomb filé, pármai sonka szeletek, friss zsályalevél
Recept:
A húst kicsit kiklopfoljuk, bevágjuk a széleit. Serpenyőbe olajat melegítünk és kisütjük a húsokat. Amikor majdnem készen van, lehűtjük betekerjük pármai sonkába, friss zsályalevelet szúrunk a sonkába, és sütjük tovább.

Köret: Fokhagymás burgonya, zsályával
Hozzávalók: Nemes fokhagyma, újhagyma, burgonya, rózsabors
Recept:
A fokhagymát olajon megpirítjuk, hozzáadjuk az újhagymát, rászórjuk a megfőzött felkockázott burgonyát, megszórjuk rózsaborssal és összepirítjuk.

Desszert: „Belas”
Hozzávalók: Babapiskóta, tej, méz, mazsola törkölypálinkába áztatva, szezonális gyümölcs, gyümölcs joghurt
Recept:
Egy nagy üvegtál aljára babapiskótákat fektetünk, a mézet tejjel elkeverjük, ezt ráöntjük. Rászórjuk a pálinkás mazsolát, a szezonális gyümölcsöket félbe vágva, és végül gyümölcs joghurtot simítunk rá. Ez egy réteg, ezt addig folytatjuk, amíg el nem fogy az alapanyag. Folpackkal lefedjük és kihűtjük.

Forrás: tv2.hu

7 komment

Címkék: receptek hal a tortán belas fokhagymás burgonya zsályával pármai sonkába tekert csirkemellfilé fokhagymás burgonyával zsályával rákos vékonymetélt pesztóval

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr35478306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kárpáti Zoltán 2008.05.22. 11:19:24

Kérem adják át üzenetemet Ernyei Béla Művész Úrnak.
A Tokkészítő kft szivesen áll rendelkezésére klasszikus evőeszköztok gyártásával, a gyönyörű ezüst étkészlete számára. /mintákat láthat az www.tokkeszito.hu honlapon/

Katalin 2008.05.26. 09:59:05

Szeretném tudni Ernyei Művész Úr elérhetőségét.
Szeretnék valamit eljuttatni neki.
Köszönöm

Verus 2008.05.28. 08:48:51

Szeretném megtudni, hogy hogyan tudnék kapcsolatba lépni Ernyei Béla művész úrral?
Köszönöm

Ildikó 2008.08.28. 11:08:20

Szeretném megtudni Ernyei Béla elérhetőségét, mert a Hal a tortán c. műsorban láttam az ún. érdekes festményeit, melyeket gyűjt.
Szeretnék felajánlani megvételre valami érdekeset neki. Ebben kérem segítségüket!
Köszönöm!

Szeibold Edit 2008.09.05. 21:09:58

Kedves Béla!Ha jól informálódtam,azért vagy fiatalabba nette,mert könyvet szeretnél írni!Nem tudom,hogy igaz?-nem igaz,de ha így van,nem vagyok nagyképű,de azt hiszem,ha egy árva gyerek felkapaszkodásáról,valakivé vállni akaró mindent feltett,hogy megutassa ő is valakiés mindentmegszerző,minden utat végig járó/küldönc,bérelszámoló,anyagkönyvelő,esztergályos,titkárnő,raktárvezető,,párt,tag,munkásőr,párt-KISZ összekötő,végül bolt vez.h.és pánikbeteg,depressziós lett.Szóval azt hiszem,az én életem,kész kabaré.Kezdve,hogy más nevelt,anyám azt kívánta-6 évig laktam vele muszályból,maga vollt a börtön,-halljak megés mégis az én kezem között halt meg.Megszereztem 3 lakást,mindenműszaki dolgot,protekcióval,s ide jutottam,hogy egy 2 emeletes házat is megvettük,a két gyerekenek mindentmagadta,és itt vagyok,most egy szobába,egy megromlott házassággal,s nincs kiút.Akifelnevelt,a papám,sajnos 10-évesenelvesztette,eesztanyámnevelt,míg muszályból nem vettmagához az anyám,aztánbelemenekültem egy házasságba,innen jött,amit elkezdte,hogy valaki akartam lenni eben az életben,s most sorsomonsemtudok válltoztatni,mert anevelő anyám kórházbaa van,és teljesen kiraboltákcsaka ruháai vannak itt,sajos nem tudomide venni,szegény otthonba kell,hogy menjen ,szóvalegyelrontott éle,és hála a számítógépnek,a barátok tartsák a lelketbennem.Kétszer voltam élet halál között,de nembánnám,de aneveő anyám miatt muszály élnem!sajnos!Elkezdtem én az írást,de sajnos én nem vagyok jó erre,pedig,ha az összes fájdalmamés nyomorúságom leírhatámbiztos lenne keletje!!!Nagyon hosszú ametett út,és nagyon röges,de vidám vagyok,jókedvű.Két fiamat becsülettel felneveltem,mérnök,meg számgép.csop.vez.,és semmibe sem vesznek.Nagyon rossz,hogy a nevelő anyámnak szeretem volna örömet szerezni,denem megy!Ha érdekelne Téged,egy ilyen múltú,sok mindentmegért nő élete,nagyon nagyon jó lenne.Biztosra veszem,hogy lenne rá vevő.Olvastad a Jane er/ha jól írtam,hát ahhoz hasonló,de neki jó lett a végén.Nem tudom,lehethogymég nekem is tartogat az éímemet valami??Ha gondolod,és érdekelne: email címem:mensaros@gmail.com-remélhetem,hogymegkapod ezt a levelet??nem tudom,csak reménykedni tudok.Gratulálok külömbennagyn szerettem,meg szeretem a hangod,a filmjeidet.Nagyon szépen kérlek,ha tudsz válaszolj!!!!SzeretettelGödölőről Edit

Schwáb Istvánné 2008.10.01. 18:53:15

Tisztelt nűvész úr,Nagy meg tiszteltetés ért bennünket hogy levelet tudunk irni a művész úrnak.Nagy tisztelői vagyunk Tamásiból Hoffercsik László és Schwáb Istvánné Maradunk Tisztelettel

Gácsi Krisztina · http://GKriszta 2008.10.10. 22:57:08

Tisztelt Szerkesztőség!
Szeretném megtudni a Művész úr elérhetőségét, amely kiadható!
Válaszukat előre is köszönettel,
süti beállítások módosítása