Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

Bódi Margó a vendéglátó

2008.05.23. 12:37 welltina


Bódi Margó még soha nem töltött távol ilyen hosszú időt Gusztitól,
mint most, a Hal a tortán forgatása alatt.
Házasságuk 33 éve alatt még egyszer sem volt vacsorázni Guszti nélkül.

Margót nagyon megkedvelték a társai, és ő tényleg nagyon kitett magáért,
mindenki szája íze szerint készült étel.



Bevásárlás




Főzés




A vacsora




Pontozás




6 komment

Címkék: videó bódi margó hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr90483838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Timea 2008.06.02. 20:00:43

Egyszerűen fantasztikus Bódiék a KIRÁLYOK

Adrienn Raffai 2008.06.02. 20:08:27

Kedves Bódiék! én még ilyen aranyos párral soha nem találkoztam. Az egész heti főzőműsort meg néztem de csak is Margó miatt. Lenyűgözött az ahogy Margó még ennyi év után is rajong a férjéért. Az övék egy igazi hamisithatatlan tiszta szerelem.
Boldog vagyok, hogy vagytok nekünk.

Maross erika 2008.06.02. 20:15:38

Fantasztikus háziaszony Bódi Margó.
Nagyon tetszetek az ételei. Jó háziasszony
lehet tőle tanulni vendégfogadást és kiszolgálást.

Laisz Miklós 2008.06.03. 08:21:23

Ujra és ujra megnézem ezt a nagyszerü vendéglátást amit a Bódiék csináltak.Aki rosszat mond erről az egészről az nézzen mélyen a lelkébe és lássa be, hogy irigy.
Olvasom itt ott a neten van aki neheztelt Margóra, hogy mindig a Gusztiról beszél jól tette mert volt kiről beszélnie. Mért nem beszélt az Ernyei vagy pld. a Nóci az ő párjárol /azért mert nekik nincs/ nem tudták megteremteni magugnak.Bódi Gusztit szereti az Ország és elfogadták. Lejött a képernyőről hogy mindannyian kapaszkodtak a Bódi Guszti személyében mert érdekes volt nekik is.Az Ernyei egy óriásit fogott azzal, hogy Bódinak öltözött.Nekem nagyon bejöttek és a müsor óta már 2 lemezüket is sikerült beszereznem.

Bernáth szilvia 2008.06.04. 11:00:45

Sziasztok csatlakozom az előttem írokhoz,tényleg fantasztikus volt a vacsi másnap Anyukámtól gombapörit kértem.Megmondom őszintén a Tv-én keresztül is lehetett érezni az ételek ízét. Margó egy édes teremtés és boldog lehet a Bódi, hogy ilyen asszonya van.

Ráczné Ildikó 2009.06.13. 12:19:26

Tisztelt Bódi család!
Ismét nem csalódtam!Maguk igazán szimpatikusak!Na és Margó étele a képernyőn keresztül is ínycsiklandozó volt!Ne is foglalkozzanak azzal aki nem így vélekedik,azok irigyek!Én is irigy vagyok bevallom,kedvességük,életvitelük,minden ami körülöttük zajlik,és kifinomult barátságos viselkedésük van!Én csak a Margóval készített műsort néztem meg!Szerintem éttermet nyitnának biztos betérnék oda,de szerintem nem csak én!Mi magyarok nem tudunk ilyen ízletesen főzni,különlegesen!Férjem roma de hiába mondja a dolgokat ezt nem lehet tanulni,és tudom hogy hiába írják le a receptjét Kedves Margó az nem az lesz mint amilyet Ön főzött!
Remélem még látjuk több műsorba még!
süti beállítások módosítása