Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

Szavazás - 2. hét

2008.03.12. 15:41 welltina



Ki a kedvenced a héten?




3 komment

Címkék: szavazás hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr32377629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zso 2008.03.12. 17:56:08

Erdőhegyi Brigitta siralmas! és nevetséges!
produkciónak nagyon jó :))

sancipapa 2008.03.12. 19:07:45

Suszter maradjon a kaptafánál. Brigitta esetében, mivel ő nem suszter, hagyja békén a kaptafát. Ja, és a főzőkanalat is! Viszont felléphetne valamijen röhögtető műsorban a produkciójával. Istenien szórakoztam. Ne értsetek félre, nem kárörvendtem, de tényleg tettszett a vacsorakészítés. Nem az eredmény miatt, a folyamat röhögtetett folyamatosan. Még arra is gondoltam, hogy a nézettség miatt van szükség ilyen szakácsokra. Viszont nem szerettem volna megismerkedni a végeredménnyel.
Bangó Margit viszont profi volt. Ő nyer a héten

V. A. Lacky. 2008.03.12. 19:10:21

Figyu má! Brigire nem a fakanala miatt kiváncsi senki sem! Sok manus szevesen venné, ha vacsoravendége lehetne. Higgyél nekem.
süti beállítások módosítása