Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

Első elődöntő - Bangó Margit a vendéglátó

2008.12.12. 16:16 welltina

 

A japán konyha ízvilágára építve készítette el vacsoráját Bangó Margit. Az énekesnő már jó néhányszor járt Ázsiában, így biztos kézzel állt neki a menünek.

Hiába volt azonban a nagy előkészület, vendégei igencsak válogatósaknak bizonyultak....

 

Bangó Margit Japánt találta meg ujjával. Ennek szellemében állt neki a sushinak és a kacsának... Nézd újra, küldd tovább ismerõseidnek!

 

 

Érdekes, színes kavalkád fogadja Bangó Margit vendégeit. Talán a legfurcsább, maga Margit, fehérré vált arcával...

 

 

Hát hiába is tündér Bangó Margit a konyhában, a japán konyhának még õ sem mestere. Igazból Kozsó és Zolee evett rendületlenül.

 

 

Forrás: tv2.hu

 

11 komment

Címkék: videó hal a tortán bangó margit

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr42819232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

honanya 2008.12.12. 21:34:52

Én rendszeres nézője vagyok a műsornak, mert nagyon tetszik a kommentár, meg szeretem nézni, ahogy az ismert emberek forgolódnak a tűzhely körül. De ami ma történt, azt már nem hagyhattam szó nélkül. Én életemben még emberben nem csalódtam így, mint a Bangó Margitban. Mi indokolja, hogy Ő ennyire fennhordja a hordani valóját, a Kossuth Díja? Na és? A hangját, a tehetségét úgy kapta a természettől, és az, hogy ezt az adottságát kihasználta, nem akkora érdem. Én is végigdolgoztam az életemet, lehet, hogy még többet is dolgoztam, mint Bangó Margit, csak éppen nem lettem olyan gazdag, mert az anyaságot, és a mindennapi robotot nem fizetik meg úgy, mint Őt. Szerintem minden anya aki felnevel legalább két gyemeket, és mellette tanul és dolgozik, legalább annyira megérdemelné a Kossuth Díjat, mint Bangó Margit. Tehát a Kossuth Díjra nem kellene annyira hivatkozni, nagy ügy, jókor volt jó helyen.
Mivel néztem a műsort, és azt is láttam, hogy a Bangó Margit ugyanúgy kritizálta a házigazdákat, ahol vendég volt, mint ahogyan Őt is gorcső alá vonták. Ez egy ilyen játék. Ha nem bírja a kritikát, ne menjen egy ilyen műsorba szerepelni. Én nem vagyok cigány ellenes, vannak cigány barátaim, akik szintén hasonló érzékenységgel közelítik meg a hasonló helyzeteket, mint a Bangó Margit, és Ő büszke is a származására. Én viszont most kimondom, hogy a cigány akkor is cigány marad, ha Kossuth Díjat adtak neki.

balu.78 2008.12.12. 21:35:32

Szegény Bangó Margit én őszintén sajnálom.Ami ezt a két nőt illeti megérdemelték amit kaptak Margit-tól,így lefikázni valakinek a munkáját hát megvan a véleményem róluk.

KatKit 2008.12.13. 00:24:55

Őszintén hiszem, hogy aki elfogultság nélkül képes nézni ezt a műsort, azt látta amit én. A "hölgyek" és Kozsó felháborító udvariatlansága és inkorrekt viselkedése szégyenletes volt. Sajnálom, hogy ezek az emberek nem képesek magukba nézni és "vélemény" címén megsértenek egy másik embert. Az intelligencia nem tanulható, az vagy van, vagy nincs, és nem függ semmilyen származástól!
Ennyit szerettem volna elmondani és Bangó Margitnak üzenem, ne adja fel, vannak még jó és igaz emberek.

pfred (törölt) 2008.12.13. 02:20:24

Kossuth díj na és ... jókor volt jó helyen ...
minden anya aki felnevel két gyereket Kossuth díjjal kéne jutalmazni??
Úristen Honanya, ez egy MŰVÉSZETI DÍJ, momentán Bangó Margit azért kapta, mert abban a műfajban (amit én amúgy ki nem állhatok)amit képvisel ő a legjobb! Az pedig természetes, hogy büszke arra, hogy cigány, és Kossuth díjasként is cigány marad, Te viszont az utolsó mondatod alapján egyszerűen egy bunkó vagy akár vannak cigány barátaid akár nincsenek.
Azt hiszem Bangó Margit egy picivel többet tett le a MAGYAR kultúra asztalára, mint akár Te, akár a két intellektuális kihívásokkal küszködő nőnemű lény (Kozsóval kiegészülve) az egész pereputtyával együtt.

brunovics 2008.12.13. 06:49:23

honanyának:

a nickválasztásoddal van a baj: te nem való vagy ebbe a honba, sőt még anyának se.
Ajánlanám inkább a "paneltehén" nicket ,mert az ilyen ostoba féregnyúlvány,megélhetési nő mint te csak arra való , hogy elljen mint a tehén aztán erre hivatkozzon egy életen át mint "főállású anya."
Gondolkodásod torz, logikád kukába való,látszik, hogy valamelyik szoppants-celeb szőcsöve vagy. Nem való vagy se ebbe az országba, se anyának, se gondolatformáló tényezőnek. A Tiszán árvízkor még hasznos lehetnél a homokzsákok között.

Fúj! Az emberi faj miattad sütheti le a szemét, a női nem pedig miattad kérhet bocsánatot. Az anyák pedig elvesztik magukba vetett hitüket ha egy ilyen sunyi sáska ólálkodik közöttük.

moni.17 2008.12.13. 11:33:56

Az igaz hogy Szilvi és Réka eléggé tiszteletlen volt. (mondjuk ebbe a műsorba általába mindenki az a másikkal) De Margitnak is ha valami baja van miért nem oldja meg kamerán kívül. S egyáltalán milyen dolog az, hogy más házába cirkuszolok. Ezzel a viselkedéssel saját magát minősítette. Művelt asszony létére nem ezt vártam tőlle. Civilizált emberek lennénk vagy mi, nem rohanjuk le egy idegen lakásán a másikat, hanem normálisan leülünk velük megbeszélni, hogy mi a bajunk. Az meg még szégyenletesebb volt ahogy az utcán nyilatkozott. Mi az hogy nem méltóak hogy egy asztalnál üljön Kozsójékkal. Mert ki ő? Valami nagy asszonyság. Szilvi és Réka meg ne játsza meg a fenekét. Nincs mire.

andi4 2008.12.13. 12:48:42

Hát én meg azt mondom,hogy örülhet a kétlány,hogy a Margit"pereputtya"nem verte pofán.Zoli egész este mondta nekik és nem értettek a szép szóból.Mikor a Margit kiosztotta őket meg kikérték maguknak.Undorító amit művelek szegény asszony a lelkét is kidolgozta nekik,de semmi sem tetszet.Folyamatossan beszóltak,fikázták,pofákat vágtak.És még a végén volt képük mindkettőnek a szilikonos mellüket rázni(mert az nem tánc volt)mikor Margit énekelt.Ha 200 évig élnénk sem tudnának felmutatni semmit.
Rékában nem csalódtam,de Szilviben igen.Majmolták egymást.Fújjjjjj.
Hajrá Zoli.Jó fej vagy.
Igazad volt Margit:ezeknek a bőre nem ér 20 ft-ot sem.

mamácska 2008.12.13. 14:18:24

Mindenkitöl elöre BOCS De amit a Bodi meg a Réka müvelt a szo- szoros értelmébe Gusztustalan Mért nem a szemébe mondták mint, hogy a háta mögöt Bango Margitnak gratulálok Mert nagyon igaza volt Azt, hogy itt a kritikát elkell fogadni az rendbe van De azért a Kritikr meg kritika között tegyünk külömbséget Mert a Bodi Szilvi ép olyan roma Mint a Bango Csak azzal a külömbséggel hogy a Bangonak neve van neki meg csak HIRE A Rékával együtt Mamácska

RedTea 2008.12.13. 16:51:04

Üdvözletem minenkinek, aki előtem szólt! Pusztán csak azért regisztráltam, mert a parányi igazságérzetemet kockahasú Réka és a pösze Bódi feltüzelte, és most olhatatlannak érzem! Ezért kicsit ventilálok!!!Hátha könnyebb utána, és naivan remélem elolvassa az a két díszpinty! Szóval minősíthetetlen stílusban vélaményezték a Japán konyhát, úgyhogy azt se tudják mi fán terem!!!Réka, az Édes-Savanyú KÍNAI és nem japán.... Bódika, az alga azért hal és tenger ízű, mert vizi növény...ez nem trükk!!! És kikérték maguknak, hogy rájuk nincs figyelve???? Jaj én úgy megfigyelgetném őket a sodrófámmal, hogy kocka has ide vagy oda...repedne a borda!Én biztosan felpofoztam volna őket, bár lehet azért, mert ifjú hévem még nem csendesült. Remélem ha 10 év múlva látok ilyen műsort Úri nőként megvédem magam, mint a Bangó Margit!Elnézést kérek attól aki felháborodik az írásomon, ui.. Kivétel : a két szilikon völgy!Bár azok ide se dugják az orrukat!

azbest 2008.12.15. 02:03:49

Minden tiszteletem Bangó Margité és Ganxsta Zolié. Végre két egyenes ember.

Le a kalappal a Margit vacsorája előtt.

Betti 2008.12.15. 15:07:25

Király(nő) volt a Bangó Margit! Csak így tovább! Még egy-egy pofás is belefért volna! És még ők voltak felháborodva! Ez bicskanyitogató!
Kozsó adta hőn szeretett magát! Még ki volt akadva, hogy az ő lakásán...
Hát ő mit csinált a Bangó Margit lakásán?
A nagy szeretetmágus! Ugyan már! Duma.....
Zolee bácsi! Uriember volt végig, akárki,akármit mond. Látjátok, nem minden a külső! Bele több tisztelet szorult, mint hármójukba együtt véve! Bocsánat kérés? Ugyan!
Megérne egy Napló szavazást, szerintem.
süti beállítások módosítása