Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

Nóci és "pöttöm manócskája" Zsombor menüje

2008.12.02. 16:57 welltina

 

Nóci kisfia elemében volt, krumplit hurcolt, élő halakat lesett a húsospultnál. Otthon pedig lelkesen kevergette a krémet a süteményhez, és ügyesen pucolta a répát.

„ A délutáni alvása miatt előrevettem azokat a folyamatokat, amelyekben ő is tud segíteni, később pedig befejeztem a többit. Emiatt is eltért a mostani főzés a szokásostól. Menünek ezért is olyasmit találtam ki, amit jól ismerek, és biztosan finom lesz. ”

 

Nóci egyébként szinte minden nap főz, sőt vacsoravendégeket is gyakran fogad. Akik körében mindig nagy sikert arat édesapja házi pálinkája. „Ezúttal sem volt másként, hamar kiürült az üveg – újságolta Nóci. – A társaságnak egyébként nagyon örültem. Olyan hamar összerázódtak, hogy eleinte zavarban is voltam. Ugyanis mire megérkeztek, odafelé a buszban ők már kész kis csapattá kovácsolódtak. De én is hamar beilleszkedtem közéjük, úgyhogy már akkor tudtam, hogy jó kis hétnek nézzünk elébe.”

 

Menü:

 

Előétel: Zöldséges csirkeragu leves kapros túrógombóccal

 

Főétel: Tejszines csirkemell sajttal, + fasírt, krumplipürével

 

Desszert: Diós házisütemény

 

 

 

 

 

Forrás: tv2.hu

 

Szólj hozzá!

Címkék: receptek nóci hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr3800001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása