Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

"Mirigyes" Molnár Imi menüje

2008.10.08. 17:38 welltina

 

A nap szakácsa, Molnár Imi azzal kezdi, hogy a sárgadinnyét, és dinnyelikőrt vásárol, mivel tudja, hogy Laci utálja ezt a gyümölcsöt. Ám amikor felkínálja neki az italt, azt véletlenül Annának adja…
Az ételekkel sem járt sokkal több szerencsével. A palacsinta a földre esik, a meggyszószba beleborul a fahéj, a pirítós odaég, a bableves pedig zacskós levesből készíti, amit konzervvel turbóz fel.

„Sosem főztem még, ezért igyekeztem olyan ételeket elkészíteni, amik egyszerűnek tűntek, ráadásul még szeretem is őket, így legalább kóstolgatásnál tudtam, mire számítsak. De úgy láttam, a többieknek összességében ízlettek az ételek.”

 

 

 Menü:

Előétel: sajttál

 

Leves: Jókai-csülkösbableves (zacskós)

 

 

 

 

 

Főétel: Baconbe tekert csirkemell

 

 

 

 

 

Desszert: Palacsinta

 

Malange frappe és gyümölcsfrappe - külön Annácskának

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: receptek molnár imre hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr79703587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása