Hal a tortán

Sztárok vetélkednek a tv2 főzős valóság-showjában

Utolsó kommentek

Kereső

Egyedi keresés

Dopeman remek vacsorát készített

2008.04.04. 11:56 welltina


Dopeman olyan tökéletes vacsorát szolgált fel, hogy vendégei megkérdőjelezték, hogy valóban ő készítette-e.

"Cáfolom, hogy nem én főztem a vacsorát. Igaz, nem szoktam túl gyakran „konyhatündérkedni”, de készültem erre az estére, még egy próbafőzést is csináltam. Persze kaptam némi segítséget, de minden ételt a saját két kezemmel készítettem." - mondta Dopeman.

Vendégei nem feledkeztek meg születésnapjáról sem...


Bevásárlás
Dopeman majdnem összeomlott, mikor rájött: a közért zárva van. Aztán tovább indult fekete maszkban az alapanyagok megszerzésére.




Boldog szülinapot!

A terítés kissé nehezen ment, aztán késtek a vendégek, de kárpótlásul igazi szülinapi köszöntéssel lepték meg őt a többiek.




Vacsora
Dopeman csendes és nyugis volt, a vacsi finom lett. Judit azért nem hazudtolta meg magát…




 

Szólj hozzá!

Címkék: videó dopeman hal a tortán

A bejegyzés trackback címe:

https://halatortan.blog.hu/api/trackback/id/tr44410908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása